Monday 18 May 2009

Nanti saya "update"...

Maaf kpd pengunjung2 'melodiperjuangan', kesibokan dan keletihan membuat aku sering terhenti dari medan blog ni....inilah alasan2 yg mudah dan sering digunakan oleh pejuang2 utk mereka mencipta alasan... (jgn beralasan lagi)!!!

Inilah pentingnya pejuang2 yg slalu memberi semangat utk aku terus semai nikmat perjuangan. Shbt2 menjadi semangat utk aku teruskan perjuangan.Syukran kpd mereka!!!

2 comments:

Anonymous said...

waaa hebat acak. ringkas dan padat ulasannya. abg rasa kagum di atas penulisan acak.

Abg tahu situasi acak. Memang kita sering beralasan tapi Takper, benda benda yg penting perlu diutamakan dahulu, dan acak telah berjaya melakukannya.

Syabas dia atas acak dan pemuda pemuda serumah acak kerana telah menmbuat satu program yg amat bermakna untuk semua masyarakat demi perpaduan nasional.

Ingat, islam diturunkan untuk semua. Dakwah kita adalah untuk semua, dan acak dan sahabat2 yg lain telah menyempurnakan risalah dakwah khusussnya kepada kaum tionghua.

Syabas sekali lagi abg ucapakan

Semoga ALlah gantikan kesibukan dan ekletihan yg berpanjangan acak dan kawan kawan dengan seribu kerahmatan dan juga keberkatan yg tiada kesudahan. Moga sentiasa diberi kekuatan dan kelapangan agar menjadi seorang pejuang yg kental menghadapi segala kepayahan hidup

Takbirrrr

Qayyum said...

X sabar rasanya nak tahu perkembangan acak.
cepat2 la update smg kami yg setia mengunjungi, dpt lg saru iLmu baru dr sebuah mELODI ni...
hehe