Friday 19 June 2009

Perancangan Yahudi!!!

Ini lah di antara perancangan jahat Yahudi Laknatullah!!! Cerita ini diaptasi dari filem "Lord of The Rings"...

Yg mana jikalau golongan yg cerdik pandai tengok cite ni, memanglah kisah dalam filem LOTR banyak diambil dari Sirah Nabi Muhammad SAW dan perjalanan kewujudan 'dajjal'.. Di mana kalau yg tak perasan, memanglah filem ini di antara filem yg hebat dari aspek strategi peperangan, tp org Yahudi menggunakan filem ini utk menunjukkan bahawa mereka bersedia utk menyambut kewujudan dajjal yg mahu memusnahkan muka bumi ini demi menghancurkan atau memusnahkan Islam. Mereka tak sedar bahawa itulah antara petanda besar KIAMAT akan berlaku!!!

Relevannya, sama2 lah fikirkan akan perancangan Yahudi yg mana kita tak perasan akan kesulitan permainan mereka!!! Saya ambil video ni dalam youtube; The Arrivals ... Ada banyak lagi video dalam tu, dalam 50 episod! Sama2 lah tengok sbg persediaan kita di samping mengetahui isu semasa berkaitan dgn kewujudan dajjal... Durjana Iblis yg mahu menyesatkan manusia walau dgn cara apa pun utk membalas kesengsaraan nya.

Firman Allah SWT;

"Iblis berkata: 'Ya Tuhanku, oleh sebab Engkau telah memutuskan bahawa aku sesat, pasti aku akan menjadikan mereka memandang baik (perbuatan maksiat) di muka bumi, dan pasti aku akan menyesatkan mereka semuanya. kecuali hamba-hamba Engkau yang mukhlis di antara mereka" Surah al-Hijr ayat 39-40

Banyak lagi perancanggan mereka, antara yg saya ingat:

  • wanita bergaun merah
  • cite kartoon yg dilukis karakternya berasas kan gambar lucah
  • pembinaan2 bangunan yg berpiramid di puncaknya
  • 13 anak tangga
  • pertalian darah antara Bush dan Obama

kalau nak tahu lebih terperinci dan mendalam, lihat la video itu dalam saluran youtube! Saya cuma menyampaikan apa yg perlu disampaikan. Yg salah dan fitnah itu atas kelemahan saya sendiri. Wallahu'alam...

No comments: